IMG_1573

10 november 2014 - Knysna, Zuid-Afrika

IMG_1573

Deze foto werd gemaakt op 10 november 2014 in Knysna, Zuid-Afrika met een Canon Eos 1000D.

1. Anne Marie:
    10 november 2014
    Wat een geweldige foto's weer!! En stoere Marian, jij bent gek die struisvogels pikten uit jou emmer ieuwwww!! En dan ook nog een kusje!!! En liep Marian nu op eieren of wilde ze laten zien hoe licht zij nu was dat de eieren niet braken..geweldige foto's!! Ik hoor haar lachen voordat zij er op gaat staan.Vergeten jullie niet ook foto's van jullie samen te maken..als je mensen tegenkomt natuurlijk! Top uitzichten echt genieten !!! Jullie bedankt door ons mee te laten genieten!!!
    Dikke knuffel van Jas en Anne en de meiden!
  2. Anne Marie:
    10 november 2014
    Dikke knuffel van Jas en Anne en de meiden!