Vliegreis naar Zuid Afrika

25 oktober 2014 - Vanderbijlpark, Zuid-Afrika

De reis begon goed. Fantastische bediening bij Etihad Airways. En toen kwamen we in Abu Dhabi. Bij de landing moesten we een kwartier over de luchthaven taxieën voordat wij uit mochten stappen. Dat duurde even zo lang, omdat er nog een bus moest komen om ons naar het luchthaven te brengen... en als de bus dan vol was werden de passegiers weggebracht en konden wij weer wachten, omdat er blijkbaar maar een bus was voor deze vliegtuig. Het brengen naar het luchthaven duurde zo lang dat ik me zorgen begon te maken of ze ons misschien wel met de bus zouden brengen naar Zuid Afrikan. Er zit per slot van rekening geen water meer tussen. Je krijgt dan zo'n NS gevoel. “Dames en Heren, door problemen kunnen we niet vliegen naar Zuid Afrika. Etihad Airways zet bussen in”. Maar het kwam allemaal goed, behalve dan dat wij van de ene kant van het luchthaven naar het andere kant moesten rennen. Wij hadden achteraf gezien maar een uur de tijd om naar onze volgende vliegtuig te komen. En dan krijg je 3 keer paspoorcontrole en 4 of 5 keer bagagecontrole, waarbij Marian en ik ook nog eens iedere keer onze riem af moesten doen. Bij Marian kwam de broek dan ook nog eens bijna aan de enkels te hangen, lagguh. En zweten als een otter, dat ze deed. Een ding waar je de Arabieren niet van kan beschuldigen is dat ze niet degelijk zijn, efficient zijn, maar ook gelukkig een goed dosis humor hebben. Helemaal aan het eind werd Marian ook nog eens gefoulieerd in een apart hokje. Maar we hebben de vliegtuig gehaald en zitten nu heerlijk aan de heerlijk helder Heiniken.

1. Ankie:
    26 oktober 2014
    Fijn te horen dat julliegoed zijn overgekomen......en dan aan de Heineken, krijg je toch z'n Hollands gevoel van haha. Enjoy
  2. Anne Marie:
    Geweldig begin!

En nu eindelijk terug in Zuid-Afrika.
    Geniet en veel foto's mkn en delen.
  3. Martin en Janny:
    26 oktober 2014
    Volgende keer maar een touwtje in de broek.
  4. Nick:
    hoe is het doar ???
  5. René en Marja:
    27 oktober 2014
    Leuk zo te lezen, hoe het gaat ben benieuwd naar jullie reactie op waar jullie gewoond hebben.
  6. Gerriewillems:
    28 oktober 2014
    leuk om te lezen hoe het metjullie gaat geniet maar!!!
  7. Nick:
    28 oktober 2014