Kempton Park, Marians woonplaats.

29 oktober 2014 - Clarens, Zuid-Afrika

Vandaag naar de voortrekkers monument in Pretoria. Dit is de trots van “die Boere”. Het monument is gebouwd ter ere van de voortrekkers en de zware tocht van de Kaap naar het noorden van Zuid Afrika en de strijd tegen verschillende zwarte stammen in Zuid Afrika met als grootste de strijd van de Bloedrivier.

IMG_1164

Op naar Kempton Park. Eerst Marians geboortehuis opgezocht. Dit is tegenover het trein station van Kemptonpark. Jammer genoeg ziet het huis niet goed verzorgt uit. Van hieruit wist Marian feiloos de weg naar haar basisschool en de de hoërschool. Leerlingen in schooluniforn en op het sportveld heel veel leerlingen aan het sporten.IMG_1141

1. Ini:
    29 oktober 2014
    Wat mooi! Goed om te lezen en te zien dat jullie zo genieten.
  2. Gerda/Tonnie:
    29 oktober 2014
    We begrijpen uit de verhalen, dat jullie je prima vermaken.
    Ga zo door en geniet ervan.
    Je kunt ook Marian vragen om te rijden, levert misschien ook nog wel een leuk verhaal op
  3. Ankie:
    29 oktober 2014
    Leuk om jullie verhalen te lezen, ga vooral zo door. Pa en ma genieten er ook van (ook van de foto's) en weten nu hoe het werkt:)
    Enjoy
  4. Gerriewillems:
    30 oktober 2014
    wat leuk om alles nog eens weer te zien, lijkt me een heel mooi land
  5. Ellen Loyen.:
    30 oktober 2014
    Wat leuk om jullie reis mee te beleven! Volgens mij zijn jullie er nog niet zo lang toch? Fijne tijd! Groetjes, Hans en Ellen. O ja....dat auto verhaal vond ik wel heel erg leuk! :)
  6. Martin en Janny:
    30 oktober 2014
    Wat fijn dat alles nog zo herkenbaar is, geniet er van jullie beiden
  7. Hermien en harrie:
    31 oktober 2014
    nog een fijne vakantie en de groeten
  8. Nick:
    1 november 2014
    Wat leuk om dit allemaal te zien
    Ik zou zeggen geniet met volle teugen
  9. Tante trudy:
    1 november 2014
    Wat fijn voor jullie om weer inAfrika te zijn, een hele fijne vakantie gewenst.
  10. Gerriewillems:
    3 november 2014
    hallo wat zullen jullie genieten!!!

had nooit gedacht dat het er zo mooi was geniet nog maar!!!!
  11. René en Marja:
    3 november 2014
    Mooie foto,s, leuk dat je ook gelijkenis ziet tussen Marcel en bepaalde mensen. Geniet er van.
  12. Hetty Wittendorp:
    10 november 2014
    Geniet van jullie heel bijzondere vakantie, fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.Veel groetjes van Wim en Hetty.